Sexlegetøj
Frækt undertøj
Apotek
Fetish
Mærker

Ofte stillede spørgsmål

Generelle spørgsmål

  • Har I et katalog?

    Nej det har vi desværre ikke da vores sortiment jævnligt skifter. Men du kan finde hele vores udvalg online, ved at besøge de mange forskellige kategorier her på siden.

  • Har I en butik?

    Nej vi har ikke nogen fysisk butik. Vi er en 100% internetbaseret virksomhed. Det betyder også at du ikke vil finde vores lager på vores adresse og du kan ikke købe varer direkte derfra.

  • Kan jeg ringe til jer?

    Du er velkommen til at ringe til os på 50 50 95 70. Telefonerne er åbne mandag - fredag : 10.00 - 16.00. Vi har lukket på helligdage. Du kan med fordel skrive til kundeservice@winkwink.dk med evt. spørgsmål du måtte have, så vil vi vende tilbage til dig hurtigst muligt.

  • Jeg har brug for mere information om en vare, hvad gør jeg?

    Vi skriver så mange oplysninger vi kan til alle vores produkter, men hvis du ønsker yderligere informationer er du velkommen til at kontakte os på kundeservice@winkwink.dk. Så vil vi besvare dit spørgsmål efter bedste evne.

Bestilling

  • Jeg er ny kunde. Hvordan bestiller jeg?

    Find et produkt du godt kan lide og læg det i din kurv. Hvis du ønsker at bestille mere end et produkter fortsætter du bare med at lægge i kurv. Når du er klar til at gå til kassen, klikker du på 'Indkøbskurv' og indtaster adresse og betalingsmetode. Du kan også ændre og slette indholdet i din kurv ved at klikke på din indkøbskurv.

  • Varen jeg gerne vil have er udsolgt - får I flere af den?

    De fleste af de varer vi sælger kommer på lager igen, men der kan være enkelte vare som udgår og ikke kommer på lager igen. Så hvis din ønskede vare er udsolgt vil vi anbefale dig at tage kontakt til vores kundeservice på kundeservice@winkwink.dk, så kan vi oplyse dig om varen kommer på lager igen. Vi har altid næsten 95% af vores varer på lager.

  • Bliver jeg nødt til at bestille online?

    At bestille online er den mest sikre og effektive måde for os at håndtere din ordre, da alle ordre skal gå igennem vores online system for at blive behandlet. Dog er du velkommen til at ringe, hvis du har en større bestilling eller på anden vis er nødt til at gøre det over telefon, så skal vi nok vejlede dig, eller lave bestillingen for dig.

  • Kan jeg ændre min ordre?

    Det kan ofte godt lade sig gøre at ændre din ordre, men dog kun hvis vi ikke har pakket den endnu. Vi skal modtage ændringen hurtigst muligt efter ordreafgivelse, for at det skal kunne lade sig gøre. Den hurtigste måde at ændre din ordre på, er at skrive til os til kundeservice@winkwink.dk så hurtigt som muligt, efter afgivelse af ordre.

  • Kan jeg bestille et produkt, som ikke er på Winkwink.dk?

    Vi har mulighed for at få de fleste produkter på lager, men hvis der er noget, du synes, vi mangler vil vi gerne høre fra dig. Skriv en mail til kundeservice@winkwink.dk.

  • Hvordan indløser jeg min rabatkode?

    Du kan modtage rabatkode på 10 % ved at skrive dig op til Winkwinks nyhedsbrev. Du kan indløse din rabat ved at taste din rabatkode ifm. dit køb. Indtast din rabatkode i følgende felt:


    Har du brug for hjælp eller har du spørgsmål til rabatkoder kan du kontakte vores kundeservice på kundeservice@winkwink.dk.

  • Min rabatkode virker ikke, hvad gør jeg?

    Skulle din rabatkode mod forventning ikke virke, kan du med fordel kontakte vores kundeservice på kundeservice@winkwink.dk.

  • Hvor kan jeg få information om status på min ordre?

    Når du bestiller en pakke på Winkwink sender vi din bestilling før kl. 17 i hverdage. Hvis du bestiller en vare på Winkwink før kl. 17, sender vi din pakke samme dag forudsat vi har produkterne på lager. Når pakken er sendt vil du modtage et trackingnummer.

    Hvis din pakke ikke er blevet sendt kan det skyldes problemer med betaling eller udsolgte produkter. Vi informerer altid vores kunder om evt. ændringer i deres bestilling.

    Har du spørgsmål til din ordre opfordre vi dig til at kontakte kundeservice på kundeservice@winkwink.dk.

Betaling

  • Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?

    Vi tager imod følgende betalingsmetoder: Dankort, Visa/Dankort, Mastercard, Maestro, JCB, MobilePay Online, ViaBill og PayPal. De viste priser på sitet er inklusiv dansk moms (25%). Alle betalinger med kort sker gennem en sikker SSL forbindelse via Epay og Nets Danmark A/S. Vi kan ikke se alle dine kortoplysninger og videregiver naturligvis heller ikke dine betalingsoplysninger. Dine penge vil blive "lagt til side" til os når du bestiller, men bliver først trukket fra dit kort, når vi har afsendt din ordre.

    Der vil stå “Kh Aps” under dit kontoudtog.

    Læs mere om betaling.

  • Hvad skal jeg betale i fragt?

    Vi har gratis fragt på alle ordre uden omdeling i Danmark for køb over 399 DKK, uanset ordrens størrelse. Uden omdeling betyder at du selv vælger et posthus, hvor du vil afhente din pakke ved. Pakkeposten vil derfor ikke komme til din adresse med pakken.

    For alle ordre under 399 DKK, koster levering uden omdeling 29 DKK.

    Forsendelser med omdeling koster 39 DKK uanset ordrens total, hvilket betyder at pakkeposten vil levere din pakke til døren.

    Vi har valgt denne løsning da vi mener at mange mennesker foretrækker at hente deres pakker selv, og derfor vil vi gøre det så nemt og billigt for dig som muligt.

    Har du ikke hentet din pakke i tide, ved levering uden omdeling, sendes varen retur til Winkwink.dk. Vi sender gerne varen tilbage til dig, men vil opkræve 39 DKK for leveringen.

  • Skal jeg betale told på varerne?

    Der kan komme told og afgifter på din pakke, når din ordre skal leveres i et land udenfor EU. Disse udgifter skal du selv betale for. Toldreglerne varierer meget fra land til land, så kontakt din lokale toldmyndighed, hvis du er i tvivl.

  • Hvornår trækker Winkwink.dk pengene fra mit betalingskort eller konto?

    Vi trækker først pengene på dit kort/konto, når din ordre bliver afsendt fra vores lager.

Forsendelse og levering

  • Kan jeg hente ordren på jeres adresse?

    Ja, du kan godt hente dine varer på adressen, såfremt du har aftalt dette på forhånd med vores kundeservice. Se mere under vores handelsbetingelser vedrørende levering.

  • Hvor lang tid går der inden jeg får min vare?

    Bestilling på hverdage skal ske inden kl. 17.00, såfremt den ønskes afsendt samme dag. Ordrer afsendes indenfor 1-2 hverdage fra ordreafgivelse, er der problemer med din ordre kontakter vi dig med det samme, så vi kan afsende den så hurtigt som muligt. De fleste vil dog opleve at få deres vare indenfor 1-2 dage.

    OBS: Vi gør opmærksom på, at bestilling på fredage skal ske inden kl. 16.00, såfremt den ønskes afsendt samme dag.

  • Leverer I til mit land?

    Vi leverer til alle lande indenfor EU samt Grønland, Island og Schweiz, mod fragtbetaling. Fragtomkostninger vil blive vist når du har oplyst dine adresseoplysninger under din bestilling.

  • Hvis jeg ikke er hjemme når min pakke ankommer, hvad sker der så?

    Har du bestilt med omdeling, vil GLS komme forbi din bolig med din pakke. Var du ikke hjemme, da GLS forsøgte at levere din pakke? I så fald skal du ringe til GLS og aftale, hvornår de kan levere den igen. Såfremt du ikke aftaler en ny tid med GLS inden liggetiden udløber, bliver pakken automatisk returneret til os. Ønsker din pakke tilsendt endnu engang, vil vi opkræve et leveringsgebyr på hhv. 29 DKK til pakkeboks og 39 DKK til din adresse (priserne gælder kun i Danmark). 

    Er du sikker på at du ikke er hjemme når pakkeposten kommer forbi anbefaler vi at du vælger at få din pakke sendt uden omdeling, dette er altid gratis (hvis du køber over 399 DKK) og du kan i den forbindelse selv vælge, hvilket posthus du vil hente pakken i. Det gør det muligt for dig at hente pakken ved et posthus tæt på dit arbejde eller andre steder, hvor du har mulighed for at hente pakken med det samme.

Returnering og reklamation

  • Jeg har fortrudt mit køb. Kan jeg returnere eller bytte en vare?

    Ja, du kan returnere dine varer, hvis de er ubrudte op til 100 dage efter du har gennemført dit køb. Når du vil benytte din fortrydelsesret / returret eller ønsker at ombytte, skal du selv betale returforsendelsen - håndteringsgebyret for levering koster 49 DKK.

    Du vil modtage en returseddel ved at kontakte kundeservice@winkwink.dk med din forespørgsel.

    Emballage og produktet skal være i samme stand som da du modtog din pakke.

    Vi gør opmærksom på, at der kan gå op til 7-10 hverdage fra vi modtager din pakke til behandlingen er gennemført. Du vil altid modtage en mail fra os, når vi har modtaget og behandlet dit produkt.

    Se returadresse, samt betingelser for reklamation og returret her

  • Min vare virker ikke, hvad skal jeg nu gøre?

    Det sker desværre engang imellem at nogle produkter ikke virker korrekt. Vi prøver altid at holde øje med om varer på den ene eller anden måde ser defekte ud, inden vi afsender den, men oplever du mod forventning en defekt vare skal du kontakte os til kundeservice@winkwink.dk med det samme, for at lave en reklamation. Vi kan derefter sende dig en returlabel, så du gratis kan sende varen retur. Vurdere vi at der er tale om en retmæssig reklamation sender vi dig et nyt produkt, eller tilbagefører pengene for produktet til dig.

    Vi gør opmærksom på, at der kan gå op til 7-10 hverdage fra vi modtager din pakke til behandlingen er gennemført. Du vil altid modtage en mail fra os, når vi har modtaget og behandlet dit produkt.

    Du har reklamationsret i 2 år. Vi kan ikke erstatte produktet eller tilbagebetale penge til dig, hvis produktet er defekt på baggrund af forkert brug, misvedligeholdelse eller ved almindelige slitage.

  • Der mangler noget i min ordre, hvad gør jeg nu?

    Vores pakkepersonale knokler for at få afsendt din ordre, så du modtage de produkter du har bestilt, men nogen gange kan det smutte, selv for os. Hvis du har modtaget din ordre og den er forkert i forhold til det du har bestilt, så kontakt os venligst via mail eller telefon, så hurtigt som muligt, så finder vi ud af, hvad der er sket og sender dig selvfølgelig de korrekte produkter uden ekstra omkostninger.

Har du brug for hjælp?

  • Jeg har ikke fået svar på mit spørgsmål…

    Du skal ikke tøve med at kontakte os, hvis du har yderligere spørgsmål, vi vil hellere end gerne svare dig på dine spørgsmål så godt vi nu kan. Du kan kontakte os på telefon 50 50 95 70 eller på mail kundeservice@winkwink.dk.

    Har du spørgsmål til din ordre, så sørg for at oplyse eller have dit ordrenummer klar, så får du hurtigere betjening.

    Hvis du vil vide mere om betingelser og andet for købe og returnering mv., kan du kigge forbi vores handelsbetingelser.