Sexlegetøj
Frækt undertøj
Apotek
Fetish
Mærker

Returret og reklamation

Ønsker du mod forventning at sende dit sexlegetøj eller lingeri retur eller har du fortrudt dit køb? Så har du heldigvis 100 dages returret efter købet er gennemført. Det første du skal gøre når du vil returnere noget, er at kontakte os, enten pr telefon eller mail. Her må du gerne fortælle os, hvad du ønsker at sende retur og hvorfor, samt om du ønsker et andet produkt i stedet. Læs venligst hele afsnittet om returret, før du sender noget retur til os.

Fortrydelsesret / Varereturnering

Har du fortrudt dit køb? Så giver vi altid 100 dages returret efter købet er gennemført. Husk at du ALTID skal kontakte os, før du sender noget retur og oplys dit ordrenummer.

Efter du oplyst os, at du vil gøre brug af din fortrydelsesret har du ydereligere 14 dage udover returrets perioden til at tilbagesende din returvare.

Når du vil benytte din fortrydelsesret / returret eller ønsker at ombytte, skal du selv betale returforsendelsen. Vi modtager ikke pakker send pr. efterkrav eller til afhentning på Posthuset.
Vedlæg kopi af faktura/ordrebekræftelse for at fremme ekspeditionen. Beløbet vil blive refunderet til det betalingskort der blev brugt ved købet. Ombytninger fremsendes uden omkosninger for dig til samme leveringssted som den oprindelige ordre. Bemærk også at leveringsomkostninger ikke refunderes.

For at du kan kræve din returret, skal følgende krav være opfyldt:

- Produktet er i samme stand som da du modtog det.
- Ved brudt emballage bortfalder returret på ALLE intime produkter, da værdiforringelsen i disse tilfælde er 100%.
- En god huskeregel: Ville du selv købe det produkt du sender retur? Er svaret nej, er der stor sandsynlighed for at vi heller ikke tager det retur.
- Produktet skal sendes retur med alt tilhørende materiale. Dvs. produktet, ledninger, emballage samt andet der måtte følge med.

Vær opmærksom på at du gerne må prøve ikke-intimt lingeri på, såsom kjoler og korsetter, så længe du hverken skader emballage eller produkt. Du må ikke åbne og prøve intimt lingeri, såsom g-strenge, sæt hvor g-strenge er inkluderede, bodystockings, strømper og strømpebukser, catsuits samt alle produkter i Latex, læder og lak. Prøves og åbnes disse, bortfalder din retturet. 

Produkter der bliver vurderet som defekte af kunden og ved gennemgang af K.H. ApS konstatere at der er tale om manglende opladning, forkerte batterier, benyttet I vand som ikke er vandtætte e.l. vil ikke blive udskiftet da det er kundens ansvar at læse manual før brug. Ved gennemgang af returprodukter sammenlignes eksisterende produkter på K.H. ApS’ varelager hvor det vil kunne afklares om produktet has mistet sin værdi og derfor ikke kan returneres. Hvis kunden ønsker produktet sendt retur tilbyder K.H. ApS at sende produkter retur mod et håndteringsgebyr på 49 DKK som betales forud for levering. I tilfælde af produktet er defekt indenfor garanti perioden vil den bliver udskiftet med en ny model. I tilfælde af modellen ikke føres mere vil et tilsvarende produkt blive tilbudt. 

Som det også vil fremgå på din returlabel skal din pakke returneres til denne adresse: 

K.H. ApS
Nørrebrogade 18B, 1.tv.
8000 Aarhus

Returneres din varer til vores kontoradresse, vil den komme retur til dig og du skal selv stå for returporto til den korrekte adresse.

OBS: I henhold til den nye forbrugeraftalelov pr. 13. Juni 2014, er det kundens ansvar at varen ankommer sikkert og uskadt til os indenfor returrettens udløb.

Der kan gå op til en uge før vi med sikkerhed har modtaget din retturvare. Vurdere vi at din vare er intakt, tilbagefører vi beløbet for produktet til det kort eller den konto, som produktet er betalt fra. Af sikkerhedsmæssige årsager kan vi ikke tilbagebetale dig pengene til en anden konto. Vi tilbagefører pengene indenfor 14 dage efter modtagelse af returvare. 

Vi gør opmærksom på, at der kan gå op til 7-10 hverdage fra vi modtager din pakke til behandlingen er gennemført. Du vil altid modtage en mail fra os, når vi har modtaget og behandlet dit produkt.

Vær opmærksom på, hvis vi tilbagefører penge til et Mastercard eller Visa Electron kan der gå op til 28 dage, før du kan se pengene på din konto - dette er noget der er ønsket fra Mastercard og Visa Electrons side og derfor ikke noget, vi kan gøre noget ved. Er du i tvivl, så kontakt din bank. Ved benyttelse af MobilePay vil tilsvarende være gældende ved retur af pengene til din bank konto.

Vurdere vi at din returvarer har været åbnet og ikke kan tages retur, sender vi dig et betalingslink, og du skal derfor selv betale for at få dit produkt retur på et håndteringsgebyr på 49 DKK som betales forud for levering. 

Reklamation

Er din vare derimod defekt, så giver Winkwink.dk 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Sørg ALTID for at kontakte os, før du sender os din reklamation af sted til os og oplys dit ordrenummer.

Reklamation er gældende hvis produktet har en defekt som ikke er forårsaget af slid, forkert betjening eller misvedligeholdelse.

Når du har kontaktet os, sender vi dig en gratis elektronisk returlabel, som du sætter på din pakke og sender af sted med GLS. Er din vare sendt med brev, skal du selv betale for returporto med b-brev. Der kan gå op til en uge før, vi modtager din reklamation og kan tjekke den.

Når vi har tjekket din ordre og vurderet at der er tale om en retmæssig reklamation, tilbagefører vi beløbet for produktet til det kort eller den konto, som produktet er betalt fra. Af sikkerhedsmæssige årsager kan vi ikke tilbagebetale dig pengene til en anden konto. Vi tilbagefører pengene indenfor 14 dage efter modtagelse af reklamation.

Vær opmærksom på, hvis vi tilbagefører penge til et Mastercard eller Visa Electron kan der gå op til 28 dage, før du kan se pengene på din konto - dette er noget der er ønsket fra Mastercard og Visa Electrons side og derfor ikke noget, vi kan gøre noget ved. Er du i tvivl, så kontakt din bank.

Vurdere vi at din reklamation ikke er retmæssig, sender vi dig et betalingslink, og du skal derfor selv betale for at få dit produkt sendt retur.

Fejl ved ordre

Har du modtaget forkerte produkter i din ordre? Så kontakt os med det samme, så vi kan sende produkter som mangler så problemet kan blive løst med det samme!

Tilbageførsel af penge

Når vi har tjekket din reklamation eller returvarer, tilbagefører vi beløbet for produktet til det kort eller den konto, som produktet er betalt fra. Af sikkerhedsmæssige årsager kan vi ikke tilbagebetale dig pengene til en anden konto. 

Vi tilbagefører pengene indenfor 14 dage efter modtagelse af varer.

Vær opmærksom på, hvis vi tilbagefører penge til et Mastercard eller Visa Electron kan der gå op til 28 dage, før du kan se pengene på din konto - dette er noget der er ønsket fra Mastercard og Visa Electrons side og derfor ikke noget, vi kan gøre noget ved. Er du i tvivl, så kontakt din bank.