Returret

Ønsker du mod forventning at sende dit sexlegetøj eller lingeri retur eller har du fortrudt dit køb? Så har du heldigvis ubegrænset returret hos os. 

Sådan returnerer du din vare

Inden returneringen bedes du udfylde vores returseddel (Returseddel kan hentes/printes længere nede på siden). 

Bemærk: Vi tager ikke varer retur hvis:

Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen,  

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. I visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. 

- En god huskeregel: Ville du selv købe det produkt du sender retur? Er svaret nej, er der sandsynlighed for at varens handelsmæssige værdi er forringet.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Som det også vil fremgå på din returlabel skal din pakke returneres til denne adresse: 

Scandia Trading ApS
Tværvejen 3
5580 Nørre Aaby

Print returseddel her!

Fortrydelsesret / Varereturnering

Har du fortrudt dit køb? Vi tilbyder Ubegrænset fortrydelsesret hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du bedes venligst oplyse dit ordrenummer. Du kan benytte vores standardfortrydelsesformular som du kan hente her eller finde dem nederst i handelsbetingelserne. Du kan også oplyse os via mail service@winkwink.dk eller telefon +45 69 13 44 47, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.  

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.  

Pakker sendt retur som ‘ikke afhentet’ eller nægtet modtagelse

Hvis kunden ikke afhenter pakken i pakkeboks eller posthus, bliver den sendt retur til os efter 7 dage. Dette er ikke at betragte som en fortrydelse af købet. Du kan henvende dig til os og få pakken sendt igen eller for at fortryde købet ved at kontakte os på kundeservice@winkwink.dk.

Hvis du ønsker at pakken sendes igen, vil du blive opkrævet fragt for en ny forsendelse.

Hvis du ønsker at fortryde købet, vil vi returnerer pengene for produkterne, fratrukket 49 kr. som er vores omkostninger til returfragt.

Reklamation

Er din vare derimod defekt, så giver Winkwink.dk 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Sørg ALTID for at kontakte os, før du sender os din reklamation af sted til os og oplys gerne dit ordrenummer.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Reklamationsretten kan være begrænset af varens naturlige holdbarhed.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Sørg ALTID for at kontakte os, før du sender din reklamation af sted til os og oplys gerne dit ordrenummer. Når du har kontaktet os, sender vi dig en gratis elektronisk returlabel, som du sætter på din pakke og sender af sted med GLS.

Fejl ved ordre

Har du modtaget forkerte produkter i din ordre? Så kontakt os med det samme, så vi kan sende produkter som mangler så problemet kan blive løst med det samme!

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.  

Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse.